lørdag 16. august 2008

Full rulle på IKEA


Dagen er ikke den samme uten IKEA.. Men noen ganger er den det. Klart jeg elsker sjappa, men når man er høygravid og har bekkenløsning og i både tide og utide får halsbrann så er det vel kanskje i meste laget kanskje?! Jeg koste meg stort i dag. Alltid gøy og utforske Ikea etter at de er kommet med masse nyheter, men i dag visste jeg hva jeg skulle ha. Høyskap og en kommode. Det ble nå ikke den jeg skulle ha, så nå slapp jeg hvertfall flytte på den i stua. Ellers havnet det litt småtterier oppi kurven da, kan vel nevne at jeg kjøpte meg en brødboks(noe jeg absolutt trengte), boks med rosa lokk(til å få litt orden i Majas ting), to små speil og en blomst(noe jeg kanksje ikke trengte, men ville ha - men vet jeg ikke klarer holde i live såå altfor lenge til). Så var den IKEA-turen over. Nå stod det kun litt montering igjen. Men først skulle jeg innom babyshop på Ryen for å kjøpe meg ammebh, men det ble en tomhendt tur ut av den butikken. Så vi satte nesene hjem igjen da. Var bare innom en kjapp tur i butikken.
Vel hjemme så bygde jeg sammen det jeg hadde kjøpt, noe som jeg egentlig kanskje ikke skulle gjort?! Ble så sinnsykt sliten. Så ryddet jeg litt her, vaska kjøkkenet litt og hoppet så rett i dusjen. Noe jeg virkelig trengte etter en svett og ganske støvete byggeperiode. Tok i et lite tak etter dusjen også - var bare nødt til å støvsuge. Ja så nå sitter jeg her da, sulten og mede halsbrann til de grader! Maten står i ovnen og jeg ser virkelig frem til å spise litt nå. Dagens meny: Moussaka :P *Gleder meg voldsomt*
Glemte forresten å nevne at jeg dro til mamma og Terje i går da. De kom å hentet meg når de kom hjem fra mora til Terje. Jeg og mamma så på en veldig bra film i går forresten; den het så mye som "Things we lost in the Fire", utrolig bra! Så var natten kommet og det var tur foir å hoppe i seng. Greit nok det, bare jeg hadde sovnet. For jeg har ikke sovet mer en kanskje 20-30 min i natt. Så var rimelig trøtt da mamma vekka meg kl 07.20 for at vi skulle dra avgårde til IKEA. Blir rba med en god middag nå, og tv resten av kvelden med litt digg. Så skal jeg legge hodet på pute og Sove som en stein :D
Ha en strålende lørsdagskveld!!

Ingen kommentarer: