søndag 17. august 2008

Søvnløse netter

Blir lite søvn for tiden. Jeg får ikke sove. I natt for eksempel hadde jeg så vondt i ryggen og bekkenet at jeg klarte bare ikke sove, og jeg måtte opp på do hvertfall 4-5 ganger, og det var jo veldig vondt da. Klarte ta et steg her og et steg der og fikk humpa meg inn på toalettet. Uansett klarte jeg jo ikke finne en stilling å ligge i som var bra.



Forrige natta sov jeg jo hos mamma, eller altså - jeg sov ikke, men det var vel pga varmen. Jeg er blitt så vandt til å ligge med vifte mot meg om natta for å få litt kald luft på meg.

Så etter en natt hos mor med lite søvn og tidlig opp, så ville jeg jo tro at jeg skulle få sove natten til i dag da. Jeg sovnet uansett sånn i 8tiden på morran tror jeg, og sov godt til klokken var 12.30!! Da fikk je hvertfall litt søvn der.







Håper bare jeg får sove i natt :D

Ingen kommentarer: