fredag 15. august 2008

Velkommen til din første blogg, Anita!!

Jo Takk for det sier jeg da.. Prøve og skal bli litt flink nå som jeg stort sett bare går hjemme. Akkurat nå går jeg hjemme, er sykmeldt frem til 1. sept - da permisjonen min starter, og bare venter på at lille Maja skal komme ut. Jeg gleder meg veldig til det... Men som sagt, dagene går ikke så veldig fort. Lite å finne på, men som mamma sier - jeg må bare utnytte dagene nå mens jeg er alene.. Ja, klart det, men det er jo nesten ikke noe å gjøre. Og ikke orker jeg gjøre så mye heller Jeg sliter med bekkenløsning og det er ikke akkurat godt. Føles som jeg går med en ball mellom beina. Ja - er nettopp der det gjør vondt da.. Kremt..

Så over til bloggen igjen.. Jeg hadde jo en blogg et annet sted da.. Men jeg måtte sjekke ut denne, så skal jeg nå se om det funker litt bedre her.. :D Jeg ønsker meg selv lykke til, skal sette inn lit ekstra for å få til en bra blogg etterhvert :D

Planene mine for morgen dagen er bra! Jeg skal på IKEA! Sikkert for 10. gang bare i år.. Hehe.. Jeg virkelig elsker IKEA, og ikke noe er bedre enn å komme hjem etter endt IKEA-tur og bygge sammen ting man har kjøpt. Ja for i morgen skal jeg ha et høyskap som jeg skal ha ved siden av stellekommoden til Maja - i samme stil da så klart. Og jeg skal kjøpe meg en kommode jeg skal ha i stua, ogsåp skal jeg flytte den jeg har i stua inn på rommet mitt... Så blir det vel litt småtteri som jeg mangler til Maja også.. Må blant annet ha en amme-bh, for jeg skal jo pakke bagen jeg skal ha med på føden nå til uka. Har på følelsen at det er på tide det nå.. Kan jo skje når som helst i grunn.. Så jeg går bare å venter jeg...

Ingen kommentarer: