tirsdag 30. september 2008

Høsten er her for fullt!

Det er høst, det er høstferie for skolebarna. Deilig vær.. I går var helt fantastisk.. Sola skinte så vakker, og det var helt passe temperatur ute.. I går var jeg hos frisøren og fikk gjort noe med det vraket som var oppå der. Ble brunette igjen.. Og ble veldig fornøyd med resultatet. Nina var med meg, hun kjørte den nye fine bilen sin. Også passet hun jo på Maja mens hu mor ble stella så fin.. Maja var superflink og sov hele tiden. Etter frisøren var vi med Nina i banken, også var vi en tur på rimi og handlet, og der møtte vi mamma'n til Nina.. Hun vil jo se på lille LaLa'n :D hehe..

I dag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster. Veldig koselig. Maja sov som vanlig, og var så snill. Snakket med helsesøster en times tid. Om alt mulig. Det var godt og snakke litt ja. Hun syns hvertfall at jeg var flink til og snakke om følelser, og annså meg som en veldig reflektert ung dame - som hun sa.. :D Hyggelig og så litt skryt også av og til ja.. Hun var sikker på at jeg ville kla dette så fint og bli en god mor. Snakket en del om hvor stort det er og få barn og hvilke følelser man får for barna, og hun syns det var så vakkert og høre at jeg hadde så fine tanker om det og ta med av Maja da. At jeg allerede hadde blitt så glad i henne.. Nei, dette varsåå bra! :D hehe... Blir litt stolt jeg.. For Maja er en så utrolig flott jente, at det skal mye til for å bli sint på henne .. Hun er min datter, og jeg klarer ikke forklare hvor stolt jeg er av henne!!! Jeg elsker virkelig den jenta så mye. Vet det er veldig klisje og at det er noe alle sier.. men man får virkelig forstått hvor sanne de ordene er... Hva skulle jeg gjort uten henne?! Hun gjør livet mitt verdt og leve rett og slett.. Jeg angrer hvertfall ikke på valget mitt, hun er så virkelig ønsket her i verden... Det skal hun aldri bli i tvil om...

I kveld får vi besøk av Linda, Therese og Anita :D Det blir veldig koselig.. Gleder meg. Og planer i morgen er og ta meg en tur opp i byen og på skattekontoret. Må få ordnet skatteklassa mi... Vil ikke betale så mye skatt... Men nå skal jeg se på "I gode og onde dager" snart - Maja står ute og sover i vogna si.. Hun er veldig glad i det... Mamma og Terje har vært i Sjåk og hentet en del mat til bryllupet.. De dro på søndag, og kommer igjen i kveld da. Men mamma hadde blitt så syk, så ikke sikkert hun kommer på noen dager da, siden hun ikke ville smitte Maja.. Hmm... Håper uansett at de har hatt en fin tur da :D

Ingen kommentarer: