mandag 20. oktober 2008

For evig og alltid <3

Endelig gift, mamma og Terje! Og bryllupet var en veldig vellykket fest. De giftet seg på fredag i tingretten i Mysen. Klokka 14 startet det, og 14.05 var de gift. Det gikk da vel fort i svinga.. Men var en fin "sermoni" der dommeren snakket om hva et ekteskap var.. veldig flotte ord! Så nå heter hu mor Fallingen hun også! Etter vielsen kom vi hjem, Maja sov så jeg fikk tid til å bake kake, pakke inn gaven fra meg, Maja, Anders og Nina! :D Så hentet tante og onkel meg. Skulle ut på Vonheim(der festen skulle holdes) for å hjelpe til litt til å forberede da. Ble ikke så mye hjelp, Maja hadde litt mageknip, så gikk tur med henne et par ganger... Var ferdig kl. 23 så ble sent den kvelden!

Lørdagen! Wow for et hår! Marianne - søsteren til Merete fiksa håret mitt! Det gikk unna to bokser med sprøy, og halvannen time på ræva.. Oi, så støl liksom.. Så var jeg oppe på vonheim kl 15, og mamma var fantastisk vakker! Finfin kjole og kul hatt! Skal hvertfall legge ut bilder i morra, sitter på den bærbare pc'n nå så... Ja, mer bryllup - MATEN - Helt vidunderlig digg! Blomkålsuppe til forrett, hovedretten var reinsdyrsteik med jæææævlig god saus og grønnsaker og pottit... Til dessert var det fruktcocktail og iiiiis :D Maja begynte få magevondt under middagen, så før desserten dro Maja ned til bestefar sin... Og da startet jeg å drikke litt øl. Det var 9-10 måneder siden sist så det smakte godt! Utover kvelden ble folk mer og mer i farta og det var veldig koselig. Mange det var lenge siden jeg hadde sett, og noen jeg aldri haddr hilst på. Mamma og Terje var virkelig flotte!!! Maja kom opp litt senere på kvelden for å ta noen bilder. 4 generasjoner med jenter var motivet! :D Og Maja hadde jo på seg den søte kjole - så rett og slett ut som en minibrudekjole... hehe!


Uansett - Helgen har vært fantastisk! Og igjen - Gratulerer til mamma og Terje!!! Til lykke som et flott ektepar! <3

Ingen kommentarer: