fredag 31. oktober 2008

Maja's første tur på


Først var jeg hos reg. tannlegen da, men så bar snuta mot IKEA.. Maja var stort sett snill, men etter noen timer så grein vi litt ja.. Jeg fikk kjøpt det meste jeg skulle ha, så ejg var veldig fornøyd. Også spiste jeg reinsdyrkarbis da :P HOHO...
Når vi kom hjem så kom Onkel Anders på besøk, bestilte pizza og kosa oss. Så fikk jeg lagt Maja i 22.30 tiden, og så holdt jeg på og snekra litt IKEA og rydda osv. Så la jeg meg 00.30 Veldig sliten men fornøyd ja..
Over til dagen i dag! Jeg er barnefri for første natta siden hun ble født. Det føles faktisk ikke så ille som jeg trodde. Vi trenger begge dette.. Jeg for å slappe av, hun for å bli vandt til å være borte. Mammas lille elskling har det bra hos mormor og Terte :D Snakka nettopp med mamma, og Maja hadde badet, klippa neglene og spist. Nå sov hun.. Søta mi... :D Så stolt ass...
Ja, Nina er her - Vi skal kooooose oss med Taco a la Nina og en flaske vin.. Romantic dinner deluxe lizzom ;P Blir noik noen bilder utover kvelden skal man se!!! Og BTW vi gleder så vilt til road trip til Trondhæim... HippiFaen her kommer vi!!
I'll get back to you...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg gleder meg sååååååå sykt til vi skal til Trondheim. Det blir en skikkelig jentetur ja :D ;Dre