torsdag 2. oktober 2008

Nok en jentetur...

I dag har Nina, Maja og meg vært på tur igjen.. Til sverige. Det var Majas andre harrytur på en uke det. Fikk handlet litt her og der. Det var veldig koselig hvertfall... Også var vi en liten tur på helsestasjonen og fikk veid vesla.. Jeg var jo sikker på at hun veide over 4 kg nå, men nei da... 3730 gram veier hun nå... Lille jenta mi <3

Maja sover nå, takk og lov sier jeg. For vi sov jo ikke noe i natt.. Maja hadde mageknip og skrek hele natta.. Vi sovnet vel i 6 tiden på morran. Også var vi oppe igjen rundt 8 da.. For Nina skulle komme 9. Hvertfall så ligger hun på sofaen nå og snorker :P Så da har hu mor fått lagd seg middag, brettet klær, hengt opp klær og tatt seg en velfortjent dusj. Det var godt. Så nå sitter jeg her og surfer litt, hører på musikk og blogger en liten blogg... Er en time igjen til cæsar. Også er det jo Hellstrøm rydder opp i dag igjen, det er et fett program azz :S Så det må vi se..

Er bare 6 dager igjen til Trondheims-snuppene kommer nedover - og jeg GLEDER meg masse masse!!! Marte min har også sagt hun skal ta seg en tur mens Katrine er her - så det blir bra.. Regner vel kanskje med at Nina henger seg på lasset der også! <3 Jeg har hvertfall verdens beste venner!!!

Ingen kommentarer: