torsdag 20. november 2008

Opplevelsesrike dager på 1-2-3


Ja, hvor starter man?! Helgen! Den var helt fantatisk. Og kunne lett skrevet flere sider om dagene i Trondheim. Men kort og godt, vi hadde det helt fantastisk. Endelig var jentene samlet igjen. Fredagen var RoadTrip dag og Øl-Fylla. Vi dro på byen, og vi ble faktisk veldig fulle alle 4. Var ute på Ricks på byen da. Et digert sted, og gjett hve, vi så der - Jo Morten Eriksen! Deilig mann det der. Kunne lett gifta meg med han tror jeg. Senere på natta når vi skulle hjem så møtte jeg Andy da. Veldig koselig å se han igjen, ettersom vi snakker veldig ofte på msn, så var det digg å se han IRL igjen.

Lørdagen spratt jeg opp etter 5 timers søvn på en deilig dobbel oppblåsbar madrass jeg delte med Nina. Så bar det ned til byen. Først var vi og tok piercing. Jeg i underleppa på siden og Katrine tok en madonna. Ble veldig bra hvertfall. Så dro vi ut på CitySyd shoppet og spiste, før vi måtte fort tilbake til byen og der møtte vi han selveste Tom. Så fortfort i butikken, og rett hjem for å ordne oss kjapt før gjestene kom. Så braka det løst og ble en veldig veldig vellykket fest. Og en ting MÅ jeg si; For noen folk disse trønderne er!! Jeg virkelig Digger dem. Som jeg sa til Silje; jeg kunne flytta opp jeg, hadde det ikke vært for Majamor. Festen tok litt av, kom flere folk og så gikk mesteparten av lk kl 01.00, og så satt den harde kjerne oppe resten av natta og Nacha. Sov ikke den natta for å si det sånn. Til og med naboen til Katrine var innom.

På søndagen når vi skulle hjem; JA huff og huff- For det første var det jo JÆVLA glatt oppe på fjellet, og for det andre var det KALDT. Så det ble isete, og vi var nødt til å kjøre i 40. Så kom jo alle disse HELVETTENS trailersjåførene da(som jeg HATER). Aldri vært så redd før ass. De blinka på oss, kjørte forbi oss og ikke nok med det de prøde jo også nesten å presse oss av veien. Nei gud kor redd æ va.. Men Nina var utrolig flink, og takket være henne kom vi oss helskinna hjem!

Mandagen var det tid for legebesøk. Legen var så som så, men jeg tok opp problemene jeghar hatt med magen, og det viser seg at jeg må sendes til røntgen og ultralyd for å sjekkes for gallestein. Må kanskje operere. Om et par uker skal jeg sjekke leveren da. Huff, at det skulle være så alvorlig" da. Men Men... Kommer nok helskinna ut av dette også.

Så har det ikke skjedd så mye vettugt utenom dagen i dag da. Vi var på babysvømming. Maja var så flink!! Bortstt fra at hun klarte å prestrere å bæsje i bleia før vi kom i vannet. Så det fløy små bæsjeflak rundt om i vannet *flaut* :D

Også helt til slutt i dag; jeg har endelig fått somlet meg til å invitere til bursdag. Den finner sted 20. desember. Og tema er 80-tallet! Det blir knall! :D

Klemmer fra Meg, for Maja sover :D Anders er forresten på besøk da... koselig

Ingen kommentarer: