mandag 15. desember 2008

Happy Birthday to me...

Her er hotellet jeg skal sove på i kveld. Utrolig flott må jeg si :D Jeg har bursdag i dag :D Hurra, er 21 år siden jeg ble født! Og lille Maja Celine er 3 måneder i dag !! Hurra for oss. Var tidlig oppe i dag. Kl 06.20!! Maja ville ikke sove videre så vi sto opp, men nå sover hun igjen.. Og gjort det i halvannen time. Så jeg har fått ordnet meg, og pakket litt. Maja skal være hos bestemor Merete og morfar. Og jeg drar til Gøteborg i dag. Skal på julemarked på Liseberg. Og så skal vi sove på dette hotellet som sagt; Vakkert! Så bærer det videre til Gekås Ullared, nordens største kjøpesenter. Gleder meg veldig. Blir handlet endel julegaver da ja. Håper dere alle får en super dag, det skal jeg :D Til helgen braker det altså løs, og det er party her på lørdag. 80-talllsparty... Håper dere alle får en super dag, det skal jeg :D

4 kommentarer:

M. sa...

grattis me dagen :D kos dæ masse i Sweeden ;D

Rebecca Iselin sa...

Fyyyy for et fint hotell..! Shit liksom! Du kommer nok til å få en fiiin tur=)

Unknown sa...

Tuuusen Takk, jenter <3

Mikkelsen Lea sa...

Gratulerer med dagen, håper du får en fin tur.. Shoppe Shoppe Shoppe !