onsdag 7. januar 2009

Det blir en gutt!!

Det kommer en liten gutt til verden i juni! Min kommende lillebror! Altså, Maja får en onkel som er yngre enn henne selv :D Så koselig, og så spesielt. Gleder meg veldig! De siste dagene har vært BRA! :D Gleder meg veldig til i morgen. Det skal bli spennende.Først skal jeg "Bli ny" fra 9 til 11-12, og etterpå skal jeg besøke Marte på Tøyen. Hun har flyttet dit nå, så må komme på besøk da se... I dag har jeg pakket ned jula. Deilig og få det ned. Også vaska jeg gulvene, og rydda ut en del skrot ut i boden og kasta litt søppel, mens Maja sov. Så nå skal jeg ta det med ro resten av kvelden.Og så bir det tidlig i seng, skal tross alt opp rundt 6 i morra. Sykt.. Men må ofre litt. SNAKKES!

1 kommentar:

Mikkelsen Lea sa...

Grattis...

Lykke til i morra ! :D