onsdag 14. januar 2009

Null sms & Brodering

Veien til et bedre liv. Startet å trene på Avanica i dag! Hurra, endelig. Det føltes deilig. Skal prøve å gi et kort referat av de siste dagene. Skjer mye om dagen, og jeg prioriterer lek og moro mer enn data nå om dagen.

Mandagen var jeg hos fysioterapauten med Maja, og det viser seg at hun mest sannsynlig har Kiss-Kidd. Noe vi skal til Manuell-terapaut Bjørn Helgar for å kartlegge litt mer. Etter det tok vi turen til Spydeberg Bakeri. Bestilte dåpskake til Maja. Blir en veldig fin kake, bestilte hje
rteformet kake med bilde av Maja på. Dette bildet skal være på kaka da:


Og i går var vi på helsestasjon. Bare en sånn samtaletime med Majas helsesøster. Var lenge siden sist, så det var på tide. Og etter det var jeg på KappAhl fordi det var salg der. Så ble en skjorte, to bluser/tunikaer, en bukse, truse og tøfler på meg. Også kjøpte jeg meg en bh og to truser på Cubus, for det var det også salg. Gøy med Januarsalg altså. Forresten på mandagen og for så vidt i går prøvde jeg gi Maja litt grøt. Og slik ser man ut etter en av de første grøtmåltidene:



Når jeg kom hjem fra Treningen i dag så var jeg i posten. Og der var det masse fint. Pakka fra CDON hadde kommet; to dvd'er med Akon. Og så kom pakka med broderingen, skal brodere sånn greie til Maja med fødselsdato, navn, vekt og lenge på, med 3 bamser på. I tillegg var ellospakka kommet, som jeg skal hente i morgen. Gleder meg til det. Husker ikke helt hva jeg kjøpte bortsett fra ny bikini da. Pluss to regninger da, men det går bra ;D Begynte å brodere i stad, det var så gøy. Ikke gjort det siden ungdomsskolen jeg. Og i tillegg så driver jeg å lager fotobok på JapanPhoto, med bilder av Maja fra fødsel til Dåp. Så det blir gøy når den blir ferdig. En liten ting til. Mobilen min er tyst om dagen. I løpet av dagen og gårsdagen har jeg ikke fått en sms. Tragisk sosiale vesner ass.. :D


Men nå er det natta!! Sov godt! <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

1 kommentar:

Anonym sa...

så søt hun er. Fra Linda