lørdag 10. januar 2009

Tiendeiførstetotusenogni

LØRDAG!!! Ja, i dag var vi i Sverige. Ooo det store utland. Ble nå litt shopping da. Ble 4 søte matskjeer til Maja, som skal begynne å spise grøt snart. Også kjøpte jeg noen engler. Hihi... Kremt. Ja, også spiste vi på Joe's Dinner - Nam! Så handle vi MAT! Masse mat og masse Capri-Sonne <3>
Happy fornøyd, ja, hele pakka liksom. Også kjøpte jeg meg en deilig rå fin sexy bukse på AskimTorget når vi kome hjem til hjemlandet igjen da. Type Baggy/Harlem. Vel hjemme igjen spiste jeg pepperkaker, hørte på "nye" cd'n jeg bestilte... Så badet jeg snuppa og la henne, og nå sitter jeg her da. Eller jeg har vel sittet en stund. For det er jo lenge siden Maja la seg. Og jeg begynner å bli litt trøtt i grunn... *Gjesp*
Så jeg laller om ikke lenge jeg :D NATTA!!!






Ingen kommentarer: