onsdag 28. januar 2009

Ut på tur, aldri sur

I dag er en sånn "bare-slappe-av-hjemme-dag" Det er godt i grunn, av og til. Ble litt rastløs og gikk en tur så vi fikk testa ut sportsvogna, men jeg syns nok det er er litt tidlig å begynne å bruke den. Hun er så liten enda. Men vi tok noen bilder da. Deilig lys fotografere i må jeg si <3>






Så har vi i grunn sittet på gulvet begge to i dag, lekt og sett på tv. Før vi gikk tur fikk Maja litt lunsj, der ble det frukt puré og litt vann. Også tilsutt litt melk da. Hun er blitt så flink til å spise med skje. Stolt mor ja.




Mens vi var ute tok jeg litt bilder av den flotte vinternaturen også. Det var mye å se på, men det blåste så surt, så turen vår ble forholdsvis kort i dag.


En liten oppslysnins jeg tror jeg har glemt, er som sagt ikke helt sikker. Men, jeg prøver. Repotasjonen "Ny Stil" i bladet kommer ut 16. februar. Gru dere! *hehe*







6 kommentarer:

Rebecca Iselin sa...

Sånn quinni vogn har vi hatt også... Dritt vogn.. Tipper altfor lett... Så den kvitta vi oss med rimelig kjapt ja.. men utroooolig god å trille i butikker og shopping sentre=)

Unknown sa...

Hmm, takk for det tipset da. Det har streifet meg noen ganger om jeg vil bytte. Men syns den er den fineste vogna, og vil ha tre hjul. Så tror ikke jeg klarer det. Er noe drit å trille i snø når det ikke er måka også da.. hehe

Solveig sa...

Så søt lita jente.. :) Kor gammal er ho? Eg har ei jente som akkuratt har fylt to, og en liten prins som er 7mnd.
Ha en fin dag! :)

Unknown sa...

Hun er 4 og en halv måned :)

Rebecca Iselin sa...

Er en super vogn på de fleste måter... Bortsett fra at den tipper for lett:) Så best å passe på=)

Unknown sa...

Jeg prøvde å tippe den med vilje i dag, fikk det ikke til jeg :S Hmm