torsdag 12. februar 2009

Back on track

Hjemme igjen. Deilig å se Maja igjen. Godt å få litt fri og godt å se henne igjen så fort vi er sammen igjen. Prinsessebaby'n miin :D hehe.. Ja, oslo ja. Det var veldig bra. Var først inne hos Marte halv 2, også skravla vi litt, så kom Vegard på besøk. Og Det var jo koselig. Endelig fått hilst på liksom. Vi møtte han på T-banen da, og det var sånn type hvertfall 14 minus ute. Brrr... Og smarte meg da, vi tok jo ingen bilder.. Så får ikke vist dere noe.. Too bad! :( Når klokka ble sånn rundt 22 tenker jeg, så dro jeg å møtte Andy på hotellet da. Tok meg et bad og løp rundt i verdens deiligste oversize morgenkåpe, Loved it! Drakk litt vin, og hadde det i grunn bare kult. Deilig å slappe av litt og. Har fått en utfordring av Solveig, skal ta den litt senere i dag, må i grunn bare tenke meg litt om. Så snart kommer mamma, og det gleder jeg meg veldig til. Hun skal være her til i morgen. Sånn at hun passer på Maja mens jeg har min første kjøretime på over 4år. Shit liksom. Gruer meg litt, men jeg vet jo at jeg syns det er gøy å kjøre så det går nok finfint. Også rundt 4 kommer tanta mi og kusinene mine på besøk. Veldig koselig det og, de har ikke vært å besøkt meg enda.. Så det blir bra.Maja sover nå, og jeg skal henge opp litt klær, og hva er det?! - jo! Det er bra!
Btw, jeg MÅ fortelle noe før jeg glemmer det igjen. I natt, eller rett før jeg våknet i dag kl 7 så drømte jeg noe da. Jeg drømte at jeg og Andy var ute å kjørte bil, en boble. Nesten lik Donald sin da. Vi kjørte ned en trapp, og så sa Andy; Nåh er biln ødlagt. Du må fiske den. Jeg sjekket alt, ikke no galt, helt til jeg skulle ta ut nøkkelen. Den satt bom fast. Fikk den ut etter mye om og men. Jeg klarte det jo etter å ha begynt å trene igjen og blitt så strek.. Tok nøkkelen. Men så sa Andy at jeg kunne ikke la den ligge der, så jeg måtte ta den inni sete. Jeg putta den inn, og da kom utbruddet; Neeeij, ikke der BAK sete! Inni rommet!
HEHE, nå kommer poenget mitt da. Jeg våknet da, og fortalte Andy om drømmen. Så sier han; "du vet at jeg har 2 bobler?!?" Jeg bare; Neeeeij *latterkrampe*
Det var det, Folks


Ingen kommentarer: