torsdag 5. februar 2009

Denne er lagd til ære for min mamma <3




10 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

nydelig !!

Solveig sa...

Kjempe fint! :) Flink du er.. Skulle gjerne kunna litt meir sånt ja.. Ha ei god helg! :) Må berre sei at det ordnar seg nok med vennine-problema dine.. (las eit eldre innlegg..) Trur dei fleste føler det slik første tida i permisjonen.. Eg hadde det i allefall på same måte.. Har mista nokre venniner, men jammen har eg fått mange nye etter eg fakk ungar og!! :)

Anonym sa...

ååå......så søt du er, Anita! Den var kjempefin :-) Vi gleder oss veldig til at lille Majamor skal komme og være hos oss i morgen! glad ideg!
klem fra mamma

Unknown sa...

:D :D Takk for det, Solveig! Det ordner seg nok ja.. Jeg overlever alltid. Klarer meg, men det kan jaggu være tøft. hehe! :D

Takk TAkk, mamma! :D Kun fordi du er den beste vettu! <3 Fint dere gleder dere til å ha henne, det gjør sikkert hun og. Hehe.. Glad i dere og vettu.

Anonym sa...

Viktig å vise mammaen sin hvor mye man bryr seg :) Jeg skal lage bløtkake til henne - kun fordi jeg er så glad idet selv også, hehe..

SV: Ja, utrolig søtt å se at de "får til" mer og mer :) Gleder meg bare til å se den lille rumpa vrikke seg bortover gulvet om noen måneder;)
Tusen takk! Blir jo veldig, veldig tett, men forhåpentligvis veldig koselig også.

Unknown sa...

Ja det er viktig. Men var kanskje litt tidlig. Hmmm, morsdagen er jo på søndag! Ja blir jo bare ett år mellom dem, så det blir tett, men det syns nå jeg er ganske bra jeg da.. hehe

Anonym sa...

Aldri for tidlig å si at man er glad i mammaen sin:)
Hvor har du kjøpt badekåpa til maya fra bildene på babysvømminga? Utrolig søt, måtte selvfølgelig hatt i blå da men;)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Vet du, den fikk hun i julegave. Så jeg aner ikke.. hehe

Unknown sa...

Vet du, den fikk hun i julegave. Så jeg aner ikke.. hehe