søndag 8. februar 2009

Hun som ga meg livet...




Dette er kun et innlegg til ære for min FLOTTE mor! Jeg er en typisk mammajente, og jeg legger nå ikke skjul på at jeg nesten litt sånn, ja, avhengig av mamma! Mamma er verdens beste mamma, hun har lært meg å bli den jeg er i dag. Hun har lært meg å være meg selv, lært meg forskjellen mellom rett og galt, og hun har ALLTID vært der for meg. Jeg elsker mamma, hun er en fantastisk kvinne! Og ikke minst, det var godt å ha mamma under fødselen og det er alltid godt å ha mamma. Vi har hatt og har våre krangle, men vi vet alltid at vi har hverandre, og at vi uansett er glad i hverandre. Kan i grunn ikke skryte nok av henne. Så jeg har vel bare en ting å si; Gratulerer med morsdagen, Mamma. Elsker deg!!! Ps! klikk på bildene for å se de større :D
Ble litt feil, jeg må bare si Gratulerer med morsdagen til ALLE mamma'er der ute! Nyt dagen, den er deres! <3>


9 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Nydelige! Så flink du er! :-D

Anette {foreldremanualen} sa...

Og god morsdag til deg også forresten! ;-)

Anonym sa...

tusen takk for det, jenta mi! Du er nå verdens flotteste datter også da. Så flink du er, de var kjempefine, de bildene du har laget. Jeg er nå så utrolig glad i deg og broren din også ....så klart. og ikke minst lille Majamor, det er mormors lille skatt!!! Og dere betyr så utrolig mye for meg alle sammen. Kjempeklem fra mamma :-)

Anonym sa...

Jøss hvorfor ble den "anonym" da??? åja...nå skjønte jeg det...hihi. klem fra mamma!

Unknown sa...

Burde bli blogger selv du mamma! :D

Blogger sa...

Du er heldig som har så godt et forhold til mammaen din :-)

Unknown sa...

Ja vårt forhold er helt fantastisk... Og jeg unner virkelig alle det. Synd det er mange som ikke har det sånn.. Hmm..

Rebecca Iselin sa...

Såååå søtt Anita...:) Helt enig, du er vikelig heldig som har et slikt forhold til mamma'n din.. Det har absolutt ikke jeg... Vokst fra hverandre vi... Men har aldri krangla med henne da=)

Unknown sa...

Veldig synd å høre :( Syns det nesten er en selvfølge jeg, men noe må være unntak. Desverre. Det er jo trost da, rebecca