fredag 13. mars 2009

Bloggesperre?!

Jeg vet ikke hva jeg skal blogge om nesten jeg. Har så lite å si, men tankene mine går i hundre døgnet rundt. Men jeg har veldig lyst til å blogge, men det er ikke så lett når jeg er veldig fantasiløs. Men kunne jo bare oppsumere dagene som har gått siden sist da. På onsdagen var vi på helsestasjon. Maja hadde lagt på seg 400g på en måned og blitt 3 cm lengre. Så det var veldig morsomt. Stolt mamma! :D Etterpå var jo planen å møte Rebecca og Karsten(møttes også på helsestasjonen da :D) Men Maja var så sutrete , og sånn. Også skulle hun spise. Så vi var nødt til å gå hjem da. Men prøvde å vente litt da. Så det får vi virkelig ta igjen SNART! :D

I går var vi på babysvømmingen som vanlig, og det var så koselig :D Maja er så flink!! Og senere på dagen kom Marte! Det var så koselig, lenge mellom hver gang nå om dagen, og det er veldig synd. Men som sagt, var utrolig hyggelig. Vi pratet, lo og spiste pizza. Hadde det veldig koselig. Nina var også her en liten tur da. Marte skulle egentlig ta bussen, men vi klarte jo å se feil på tabellen så hun kom ikke med den siste bussen.

I dag dro jeg og Maja med mormor og bestefar til Sverige. Jeg kjøpte meg ikke så mye. 3 par sko, og mat til både meg og Maja. Aldri brukt så lite penger på mat i Sverige før. Men det gikk helt fint. Følte ikke jeg trengte så mye heller. Men Men .. Har også trent da. Det er så godt. Føler at det er min tid alene, til å bare glemme alt og yte max.. Godt! Sorry for et ganske uinteressant innlegge. Jeg ville blogge litt bare. Skal legge ut bilder av skoene jeg kjøpte senere :D


Ingen kommentarer: