fredag 20. mars 2009

Dagens bursdagsbarn







Min lillebror Patrik har bursdag i dag!! Han blir 6 år. Jeg syns det er helt utrolig at det er 6 år siden jeg fikk telefonen tidlig en skoledag i mars. Jeg ble så glad at jeg gråt så jeg ikke kunne prate. Han var så vakker. En av de vakreste babyene jeg hadde sett da. Han er blitt en utrolig flott gutt, og jeg er veldig glad i han. Og han skal vite at jeg alltid vil være der for han. Patrik er også en veldig flink onkel til Maja Celine, så det blir gøy å se han bli storebror til en liten gutt i juni da :D Det er noe vi gleder oss veldig til. Men i dag er det altså Patrik sin dag, så i morgen drar jeg utover på besøk dit igjen. Men enn så lenge, så sier jeg HIPP HIPP HURRA for Patrik som har blitt en så stor og flott gutt! Storesøster er vanvittig glad i deg!

1 kommentar:

Mikkelsen Lea sa...

oi grattis med dagen til din kjære bror !! :D