torsdag 26. mars 2009

E-postløse mobiler..

Høres kanskje ut som jeg skal klage litt, og ja det skal jeg. HELVETTENS DRITT MOBIL, og ikke minst DATASKJERMEN min er sort, så jeg sitter nå på den bærbare da. Og for å få fikset mobilen må jeg se på skjermen, høres det logisk ut? Jeg skal forklare. Jeg har kjøpt mobilen brukt for en stund siden, og da fikk jeg bekjed om å bruke kundenr hennes om jeg måtte sende den inn da, og det nummeret har jeg på mailen min. Og den kan jeg bare lese på den pc'n jeg har mailen på. For om jeg sjekker på nettet som er en muligheten så får jeg kun se nye mailer og ikke de som er lagret da. Så jeg må få bytta skjermen før jeg kan fikse telefonen. Den lever jo sitt eget liv. MEN nok om klagingen :D For jeg er GLAD...

Fikk et veldig hyggelig besøk i går, som jeg satte stor pris på. Og hadde en uforglemmelig og sterk kveld. Men den største nyheten i dag er at jeg har vunnet en konkurranse :D Mobilen er jo klikk, men etter en time med iherdig prøvelser for å få den på, så fikk jeg endelig kontakt med omverden igjen. Og det var blitt lagt igjen en meget koselig melding på mobilsvaren min :D Jeg hadde vunnet en konkurranse. Damen som ringte var fra ONLY på Strømmen! Jeg hadde vunnet i en konkurranse jeg hadde deltatt i, for jeg er medlem av den derre only-klubben. Jeg husker jo fader ikke at jeg har deltatt engang, men jeg har da altså vunnet et antrekk fra only; Jakke, en topp og 2 par jeans :D Lucky or what?! Når verden smiler litt til meg - Smiler jeg tilbake!!!! Livet er ganske greit i grunn ja...


2 kommentarer:

MARTEKNOX. sa...

OOOH, heldig! jeg skal og begynne å bli med i konkurranser! :D

Unknown sa...

Ja, hvetfall kult når man har glemt man har vært med da :D hehe