torsdag 19. mars 2009

Fagbrevet i mine hender

I går var jeg å fikk fagbrevet mitt. Det var veldig koselig i grunn. Hadde med meg Mamma, Terje, Pappa og Merete. Gruet meg til å gå opp å hente det, men det gikk veldig bra. Var vel
rundt en 1000 folk der. Så ikke rart jeg fikk litt vondt i magen av å skulle gå opp der. Men det gikk veldig bra :D Så forsåvidt ikke en dritt oppå der, for det var så mye lys da. Jeg fikk brevet mitt litt før 20, så varte det jo til 21 da, men vi dro for jeg satt så vondt på de stolene. Hadde tresmak i ræva. Og tenkte på Maja da, eller Nina som satt barnevakt. Så det ble uansett en fin kveld da. Jeg var hvertfall veldig fonøyd med å få fagbrevet mitt endelig. Her et noen få bilder fra kvelden i går;







Nå skal vi snart gå oppover for å bade litt. Maja og jeg skal på babysvømmingen. Det er så gøy, for Maja er blitt så flink. Og hun spruter masse og plasker. *hehe* Og så er det jo så nydelig vær så blir en fin dag, tror jeg. Håper dere alle får en like fin dag som jeg tror jeg får! :D
Klemmer fra

Ingen kommentarer: