mandag 23. mars 2009

Helgereferat

Helgen var vært bra. På lørdagen dro jeg utover til pappa, siden Patrik hadde bursdag da. Så var vi en liten tur innom bestemor, altså Majas oldemor. Det var veldig koselig. Hun hadde jo ikke sett Maja siden dåpen, desverre. Og det er jo lenge siden. Desverre var bestemor veldig forkjølet så vi ble ikke så lenge. Maja var litt trøtt også, og sovnet på fanget mitt :D Hun er så søt altså...
Ble hos pappa til søndagen. Og da dro vi hjem på formiddagen. Hadde litt småtteri å gjøre hjemme her. Også kom Anders etterhvert. Og vi bakte boller med melkesjokolade inni. Det var godt da. Og så senere bestilte vi pizza. Og faen i H***** - pizza'n kom etter 2 timer. og heldigvis hadde vi gratis pizza så betalte kun 15 kr. Hoho... Jaja... samma det...

I dag så skulle jeg trene, men heisen var litt fuck. Sto der i 15 min uten at heisen kom. Så da gikk vi heller en laaang tur. Så var tilsammen ute å gikk i nesten 2 timer i dag. Så etter det, kom mamma og Terje hit. Med passat'n(for de som ikke vet det, så er det bilen jeg får låne av mamma og Terje til å øvelseskjøre med) så nå kan alle som vil bare komme hit å øvelseskjøre litt med meg :D Jeg og Terje var ute å kjørte en stund i dag. Gikk jo greit det. Lærte til og med å fylle bensin - JA, jeg kunne ikke det fra før av nei... ;) *ler*

Ellers så går vel livet greit nok. Nå skal jeg sette meg og se cæsar og spise vårruller :D Vi blogges senere, og fortere enn du aner ;)

Ingen kommentarer: