søndag 8. mars 2009

Jeg er tilbake...

Jeg har rett og slett hatt litt bloggesperre. Det er litt for tøft om dagen, og jeg har det ikke helt bra. Føler meg rett og slett veldig ulykkelig inni meg. Men man overlever vel. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at jeg hvertfall har Maja'n min. Hun lyser opp de tunge stundene. Når jeg gråter så smiler hun så flott, og får mamma til å le. Jepp, så sånn er det. Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering ellers da. Hva jeg har gjort og skal :D

Helgen var så og si tragisk. Bortsett fra at jeg fikk øvelseskjørt litt på fredagen. Det var så gøy. Mamma og Terje har kjøpt en bil jeg kan øvelseskjøre med. En veldig fin Passt 95 modell, av fargen hvit. Kommer sikkert et bilde senere. Hehe :D Ellers så satt vi her alene på søndagen da. Fikk vært i butikken takket være Terje og Anders som innom etter messe på Lillestrøm. Og på søndagen så kom mamma en tur mens Terje var å trente. Koselig som alltid.

Og i går! Ja i går hadde jeg en veldig fin dag. Mamma og Terje kom å henta oss litt over 10. Turen gikk først til IKEA Furuset, der jeg fikk kjøpt meg litt trall. Hehe, det ble en ny, fin søt liten bokhylle. Så nå har jeg fått endret litt her rundt pulten min. Så det ble så fint. Veldig fornøyd. Og ble det litt mer servise, så nå har jeg 8 deler :D Også kjøpte jeg et fat, kleshengere, lyspører, leketeppe til Maja og litt tørka pyntesaker. Etter det så dro vi opp til han Bjørn, manuellterapauten, som skulle behandle Maja. Det gikk også veldig bra. Hun var flink, men likte ikke helt fremmede menn, så furteleppa kom fort. Når vi kom hjem igjen så skulle mamma være her, og bli til i dag. Fordi jeg hadde kjøretime i dag. Så da passer hun Maja. Var koselig å ha mamma her. Det er det alltid. Jeg fikk gjort masse og det var så godt. Slippe og være alene hele tiden er veldig godt for meg.

Idag skal jeg på middag hos Nina. Jeg gleder meg veldig!!! Tove, moren til Nina kommer også, pluss Espen da selvfølgelig. Blir deilig å få servert middag altså. Det er ikke så ofte. Men gud det er deilig når det skjer. Og i morgen har vi også koselige planer. Da skal vi først opp så jeg får trent, så skal vi på helsestasjon der Maja skal på 6månders kontroll. Og etter det, så skal vi møte Rebecca og lille Karsten. Det gleder jeg meg veldig til. Blir koselig. Skjer mye bra noen dager nå, og jeg er så glad for det. Så får jeg noe annet å tenke på. Så blir det vel litt mer kjørings noen dager nå. Det trenger jeg, og vil jeg. Det er vanvittig gøy å kjøre :D Men da har jeg hvertfall kommet tilbake litt.

Minner fortsatt om KONKURRANSEN!! Jeg trekker ingen vinner før det er min 20 innlegg. Så dette kan jo pågå en stund sikkert. Men Men det går sikkert. Jeg håper det går bra med dere også. Tenkte jeg faktisk skulle ta utfordringen som Solveig har på bloggen sin. Så litt artig ut.

HA EN STRÅLENDE DAG VIDERE :)

4 kommentarer:

Rebecca Iselin sa...

Stoooor klem til deg... Jeg liker ikke at andre har det vondt se=) Ønsker bare alt det beste for deg vettu=)

Men da sees vi i morgen=) Om vi ikke snakkes på msn eller noe=)

Unknown sa...

gleder oss veldig!! ;) Vi snakkes helt sikkert ja :) klem

Anonym sa...

er det slutt med knut? :-O

Unknown sa...

aner ikke... :S