søndag 29. mars 2009

Sliten dag...

Helgen har jo vært bra da. I går kom pappa kl 14, så var jeg ute å øvelseskjørte med han i halvannen time. Det var veldig gøy, som alltid. Så fikk jeg ikke barnevakt, trodde jeg. Men så var mamma og Terje så snille at de ville passe Maja likevel. Så jeg og Nina var på Gamle Øvre og spiste en deilig DEILIG Big spender burger, og delte to flaske rødvin. Det var digg. Så gikk vi opp til Nina da, og så kom Silje etterhvert. Kjempekoselig. da satt vi der da; Nina, Espen, Lene, Silje og meg. Vi bestemte oss for å gå ut etter noen øl. Jeg, Nina og Espen dro på Siste Reis. Ble ganske full. Og det merker jeg godt i dag. Så forferdelig sliten. Og hodepine og drit. Men nå er jeg bare trøtt. Skal straks i seng. Ja, også hadde jeg et veldig koselig besøk av Inger-Marie da. Har et lite "prosjekt" på gang, så det blir veldig artig. En utfordring uten like, men den skal jeg jaggu ta og. Så i morgen skal jeg være med Inger-Marie til Fredrikstad, så får vi se hva som skjer fremover. Etterpå skal jeg til Knut, jeg og Maja, og det gleder jeg meg til. Skal også ha kjøretime igjen i morgen, og da er det veiledningstime, og hva er det? Jo, det er bra. Gleder meg. Elsker virkelig å kjøre bil altså! :D Men nå er jeg såå trøtt... Fant forresten et bilde her nå, det er Inger-Marie og Nina på en av våre få klassefester vi hadde på videregående. Artig å mimre litt da ;)






Ingen kommentarer: