mandag 13. april 2009

I morgen er hverdagen her igjen..

Nå er straks Påsken over. Vært en fin Påske, den ble hvertfall mye bedre enn jeg trodde. Ble en hudpleiekurs på torsdagen hos Carina. Veldig koselig. Pappa kom å hentet meg der, så dro vi til pappa og familien der da. Spiste god middag og koste oss. Fredagen ble lang som i navnet. Gjorde ikke så mye bortsett fra å vaske og rydde leilgheten da. Ble bra det. Lørdagen dro jeg til Mamma og Terje. Jeg kjørte oss utover da. Var uti meieribyen en tur også. Måtte innom jobben til Terje og handle litt. Så en film hos mamma da, husker ikke nå hve den het, men den var veldig bra. Søndagen, altså i går, så dro vi opp på Skreia og besøkte moren og stefaren til Terje. Det var veldig koselig. Ikke så ofte jeg ser dem, og det var jo lenge siden de hadde sett Maja også. Når vi var hos mamma og Terje igjen måtte jeg kjøre passaten opp til meg igjen, og MAMMA satt på med meg :D Egentlig så turte hun ikke, men Terje overbeviste henne om at det var trygt da. HeHe.. Syns det var kult jeg.. Når vi kom hjem så kom Anders etterhvert, og vi spiste burgere da. Men jeg orket ikke så mye, for jeg hadde så vondt i galla mi :S Høres rart ut, men jeg har masse gallesteiner, og når jeg får sånn anfall som det så fint heter, så er det sååå vondt. Jeg tok tablett jeg hadde fått av legen - det hjalp ikke. Tok først 2 titralak(skrives det slik?!) og så 2 til - det hjalp ikke. Så til slutt tok jeg to Ibux - og det hjalp sånn etterhvert. Jeg ble nødt til å bare ligge på sofaen og slappe av til det gikk over. I mens så jeg og Anders på film :D "Mannen som elsket Yngve" Den er råbra da... :D Så morsom....

Men over til i dag.. Jeg har bakt sjokoladekake, og nå om en time så kommer pappa. Vi skal ut å øvelseskjøre litt. Trenger det.. Skal opp i byen og prøve meg litt der. Pluss at jeg samtidig skal kaste litt glassflasker. Smaaaart ;) Maja sover nå, men våkner sikkert snart.. Jeg er lei meg for at jeg ikke blogger så ofte, vet ikke om noen savner det i det hele tatt, men jeg har ingen bilder å blogge med, så lysten er deretter... Meeen, EN ting jeg mååå nevne; Om du vil ha et hudpleiekurs, ta kontakt med meg. Vertinnen som holder det hos seg(eller meg og det passer best) får en gave, en vertinnegave. Gaven er verdt ca 500kr og jeg elsker den selv, helt fantastisk. Håper at dere er litt gira på å holde et kurs. Hadde vært veldig koselig da. Samle litt venninner og kose dere! :D Håper også at alle har hatt en SUPER påske!!! :D Tross null påskeegg har jeg koset med gløgg i hjel...

Ingen kommentarer: