tirsdag 5. mai 2009

Nå skal vi snart ut å fly...



Nå gleder jeg meg veldig. På torsdag drar vi til Trondheim. Blir så koselig. Var litt i panikk i går da jeg ikke fant mailen med billettene eller noe, men så fik jeg ordnet det med damen i telefonen på norwegian :D Så nå var det i boks. Ellers så er vel ting ganske greit sånn ellers ja :P hehe..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om for tiden. Er litt sånn tom.. Men det som har hendt da, er at på søndagen var det konfirmasjonen til min stebror Baard. Det var en kjempekoselig dag. Hadde en superfin dag med familien. Og i går trente jeg, og hadde kjøretime på kvelden. Var på motorveien og cruisa(bokstavelig talt). Det som var litt kult da, var at vi kom fra en rundkjøring, og sklle ut på motorveien. Det er et felt men så blir det to, og fartsgrensa blir 100. Så legger bilen bak meg seg ut for å kjøre forbi. Men da sier kjørelæreren min; "Dra på nå, og så tar du den BMW'n - Bånn gass!" Og vi kjørte fra bilen på par sekunder liksom, og det gikk veldig fort, for et adrenalinKICK! :D hehe.. Gøøøy :)

Men nå skal jeg begynne å pakke litt tenker jeg, reisefeberen kommer over meg. Gleder meg sånn til å dra på tur :D Håper alle har det bra, og at dere nyter været!


Ingen kommentarer: