mandag 28. mars 2011

Polkadots og Påskelilje

I dag har jeg vært litt på farten. Bare pittelitt da. Etter og ha kjørt Maja i barnehagen så tok meg en shoppingtur på kiwi, og hamstret litt mat. Så etterhvert sendte Carina melding og spurte om jeg ville være med på Plantasjen. Det ville jeg jo, så da ble det litt shopping der. Dagens fangst;


Her hadde jeg en fredslilje, men den klarte jeg og drukne så da måtte jeg ha no nytt


Steinplate, steinrose og stein-lignede-telyseholder som jeg skal ha ute


Påskeliljer siden det snart er Påske...


Så fikk jeg en supersøt pakke i posten i dag. Bestile knotter til kommoden jeg pusser opp, og et vakkert skilt til min kjære vakreste datter! Bare se selv hvor nydelig det er, og hvor søt den polkadottede pakken var!





Skiltet passer perfekt til englebildet jeg har av Maja på lerret, så nå må jeg snart få kommet meg til IKEA og få kjøpt den hylla jeg skal ha det på! Ellers i dag har jeg vasket bilen min, søkt jobb, malt kommode og ryddet litt (som vanlig) og så hadde jeg og Maja pølsefest for to i  dag. Storkoste oss max altså. Hatt en kjempefin helg også. Var jo på Børtevann og grillet på lørdagen med Røy og hans sønn. Og deretter dro jeg til min mor og stefar, og storkoste meg med hjemmelagd pizza ala ho mamma. Maja også koste meg gløgg ihjel med Mimmi og Bestepar :)

Ingen kommentarer: