onsdag 16. mars 2011

Strikk Strikk Strikk

jeg holder på, sagt men sikkert, og strikker lue til lille baby'n inni magen til Carina. Det har ejg nå holdt på med en stund, men strikker kun når jeg får litt lyst, og har tid (ikke minst). Og denne luen skal jeg strikke lang. Slik at man også kan bruke den som skjerf.... Bruker babygarn kjøpt på REMA1000 faktisk. Var jo kun 15,- garnnøste der :) Herlig når det er så billig da. Jeg har ikke no spesielt mønster jeg følger, jeg bare strikker jeg. Og fargene er heller ikke i no spesiell rekkefølge eller tykkelser. Bare finner på underveis.


Jeg nesten bobler over av kreativitet om dagen, og skal senere vise dere litt mer av det jeg har gjort og holder på med om dagen. Og om noen har forslag til morsomme, kanskje litt annerledes prosjektet skrik ut. Jeg elsker og være litt kreativ. Prøvde hekling, men det gikk rett vest skal jeg si dere.. Tihi...



Ingen kommentarer: