søndag 13. mars 2011

Velkommen tilbake

Jeg har nå bestemt meg for og komme tilbake hit til blogspot og fortsette min blogging herfra. Det har tatt noen dager med og ordne designet, men det ser ut til og ha blitt greit nå. Grunn til at jeg har kommet tilbake hit fra blogg.no er enkel og greit deres "nye" lønnssystem for toppbloggerne. Men jeg merker fort at jeg har faktisk savnet og blogge på blogspot, og når den eneste grunnen til at jeg flytta herfra var for og få oversikt over hvor mange som leste bloggen min, og på grunn av HTML mulighetene jeg hadde på blogg.no. Men nå har blogspot virkelig løftet seg opp og blitt skikkelig bra syns jeg. Det merkes på meg, for jeg får bare så lyst til og blogge!!!


Det har vært stille siste uken grunnet at det egentlig ikke har skjedd stort, og at jeg har revurdert dette med blogg.no og hvor jeg skal starte en ny blogg. Nå ble det abre til at jeg kom tilbake hit, og det syns jeg er kos.
Håper jeg får med meg leserne mine fra anitajakobsen.blogg.no og at dere fortsetter og følge med her fra nå av da! Har jo ikke blogget her inne på et par år nesten, så det skal jo bli spennende og fortsette her! Om det er noe dere lurer på, ta kontakt! Ellers kommer det nok et par innlegg (faktisk) i løpet av dagen tror jeg.

Ha en fin søndag enn så lenge! Så snakkes vi :)

Ingen kommentarer: