onsdag 4. mai 2011

Dagene bare flyr...

Det skal jeg love dere! Jeg har plutselig fått et "liv" igjen, og dagene er nå fylt med rutiner. Og ikke minst har jeg noe og gjøre. jeg har altså begynt på et kurs, gjennom NAV, og det heter Nye Muligheter. Jeg var vel litt skeptisk, men takket ja - og det angrer jeg ikke på. Det er nettopp nå jeg kanskje kan nå noen drømmer. Og ikke bare det, men også kan finne litt mer ut av hvem jeg virkelig er. For på dette kurset skal vi sette opp en ordentlig god CV, og det innebærer og faktisk finne ut hva du kan og hvordan du er - og ikke minst hvorfor. Det er omfattende, og er absolutt ikke gjort på en dag.

Men dette skal jeg få til, og dette skal bli bra! Jeg gleder meg masse til de neste ukene - for kurset er virkelig over all forventning. Nå skal jeg snart ta meg en Noka shake :D Det er såååå godt!

Ville bare oppdatere dere litt og si at jeg lever. Ha en fin onsdagskveld <3

Ingen kommentarer: