torsdag 26. mai 2011

I morgen blir en spennende dag...

For jeg skal nemlig på jobbintervju i morgen. "Jobbintervju" med en hos Adecco. det kan bli spennende. Muligheter for fast jobb sier man ikke nei takk til.. Så det blir jo ålreit og høre hva han har og tilby. Kurslederen min på kurset virket hvertfall veldig positv, og at dette ordnet seg...

Ellers så har jeg fått enda en parkeringsbot i dag. Min feil, teite meg! Crap! men sånn er det bare. Denne gangen var det feilparkering og ikke noe tidsoverskridelse. Også har vi hatt meget koselig besøk i dag. Mamma og Terje har vært her, og det stod pizza på menyen. Noe som smakte veldig tilfredstillende.

Nå er det snart så jeg får mer NOKA produkter i posten, og jeg gleder meg vilt. Det er så digg, og samtidig gjør det meg godt :) Jeg sier det igjen, er det noe du lurer på angående det, spør i vei...

Nå er litt melon inntatt, og det var friskt og godt!


Ingen kommentarer: