tirsdag 24. mai 2011

Pannekakedag

Tirsdag er typisk pannekakedag, så derfor bestemte vi oss for og spise det til middag i dag. Smakte meget godt, og nå er jeg veldig mett ja.Og når jeg tenker over det, så burde absolutt NOKA prøve og ha pannekaker som et av sine produkter. Det hadde vært noe det.. :)



Dagene går som vanlig.. Kurs på dagtid mens frøkna er i barnehagen. I helgen var Maja bortreist, og det ble veldig bråbestemt sent på kvelden at jeg skulle ut med Ingrid en tur. Stedet ble Tiger Tiger i Fredrikstad, og på minikonsert med selveste Staysman & Lazz. Morro var det hvertfall...

Bilde er hentet fra Fredrisktad Blad, og dette er jo da altså Ingrid og meg :)

På dagen, lørdag, dro jeg en tur til byen og møtte Carina og lille frøken Ine Sofie. Vi endte opp på Dickens og tok oss en skikkelig god lunsj. Så ble det gjort en del husarbeid og kontorarbeid. Var kjempekos og få Maja hjem igjen på søndagen - hun hadde hvertfall kost seg masse. Telt tunneler og broer hele veien hjem... "Supert" sa hun :)

I morgen er det kort dag på kurs. da slutter vi 11.15 - før lunsj med andre ord, det skal bli godt! Ellers har det skjedd en veldig positiv ting i livet vårt da, eller det skjer ikke før i august - men det er helt toppers. Jeg kommer tilbake nærmere om det...

Ha en fin tirsdag videre!


Ingen kommentarer: