torsdag 9. juni 2011

09062011

Tirsdagen er det jeg startet med. Dagen ble litt usikker til å begynne med. Været var ikke bare bare, så jeg var nervøs for at Majas sommeravslutning med barnehagen skulle bli avlyst - men denne gangen var vi heldige ja. Det var varmt, grått og heldigvis opphold. Ettermiddagen ble veldig bra! Vi storkoste oss med grillmat, venner, familie og alle dyra på Borgarsyssel. Ble ogsået eller annet kakestykke på oss også...

I går hadde jeg verdens søteste ettermiddag med Maja. Vi så på Knerten, spiste kjeks og bare slappet av. Sånne dager er så gull verdt.

jeg elsker min nydligste datter over alt i hele verden, jeg elsker deg så det gjør vondt i sjela


Lurer på om jeg har glemt og fortelle dere noe; Vi skal flytte :) igjen ja.. Men dette blir siste gang vi flytter før vi skal kjøpe noe. Har jo lenge vært helt klar på at før Maja begynner på skolen skal vi ha kjøpt oss vårt eget. Og slik skal det bli også. Men nå skal vi altså flytte. Det er i grunn godt, for vi bor jo tett, og da mener jeg TETT, inntil veien her. en vei som er trafikert som en maurtue på flukt. Så ikke mye barnevennlig nei. Nå  blir vi Alvimjenter, altså vi blir i Sarpsborg - og det kommer vi til og bli også. Vi er grodd fast her nå. Maja er Sarpejente :) Vi flytter ikke før i slutten av august, og kommer oss til et sted som er like stort som her, men med rolige omgivelser på et veldig ålreit boligfelt med inngjerdet fin hage.... vi gleder oss stort til og bli nabo med Ingvild og Adélegullet <3

Så distre som jeg er så har jeg helt "glemt" og hente pakken på posten. Så det skal gjøres i morgen. altså pakken fra NOKA AS - ta en titt på nokadietten.no om du vil vite litt mer om NOKA, og det er ikke noe i veien for og stille meg et spm eller tre. Men altså blir det NOKAstart på søndag... Can't wait!

I morgen kommer snuppa mi <3 Altså verdens beste Ninus! Maja skal bort i helgen, og hun gleder seg masse til og tilbringe helgen med Linn, pusen og vofsen. Jeg og Nina skal gjøre Sarpsborg "utrygt" i morgen. Har lenge snakket om en kveld ute i Sarp - og nå var det jaggu på tide. Jeg gleder meg STORT!!! <3

Ingen kommentarer: