torsdag 2. juni 2011

Deilig solfylte dager!!!

I går var jeg på bondegård! Kurset jeg går på bestemte at vi deltakerne skulle ta en tur på vår tidligere kursleders gård uti Råde en tur. Det var en veldig fin dag. En dag fylt med sol, grilling og masse søte dyr. Ble faktisk solbrent også...

vi fant bittesmå pusekatter :)         




EN av Norges største hester. Denna veier jaggu meg ett tonn assa!!

Grillgutta!


Ikke rart det ble mange bilder av disse nusselige vesnene <3
Når jeg kom hjem igjen hentet jeg Maja i barnehagen, og hun hadde vært i Kullåsparken med barnehagen og "feiret" årets Miljødag, og hadde fått så fin T-Skjorte og hadde sunget sanger fortalte hun meg. Vi tok en liten tur bort på Tunevannet og tok med litt nistekjeks dit. Kosa oss masse, og Maja fikk lekt litt da selvfølgelig. Deler noen bilder fra da også jeg, siden jeg er så utrolig stolt over den flotte frøkna mi <3



I dag har vi hatt hjemmedag. Kjempefint at vi var så heldige og få srvert deilig sol i dag også. Ble faktisk så godt og varmt her at jeg la meg på verandaen og solte meg en times tid. Med masse lek også ble det. Maja er ei skikkelig tullejente, så vi både fløy og jeg ble tråkket i hjel :P Så har vi titta på litt film, faktisk to. Dagen i dag var rett og slett satt av til kos! Så det ble også lagd vafler i dag - og da kom det fra veslefrøkna her: "Mamma, nå koser vi oss" Deilig og høre! hehe... 

I morgen er barnehagen stengt pga planlegningsdag, så Maja skal være med mamma på kurs. Det er noe hun gleder seg veldig til. For hver eneste dag forteller hun alle i barnehagen at mamma hun går på veldig viktig kurs. Veldig morro, for jeg har jo bare sagt at jeg går på kurs. Men Maja mener at hun også skal på kurs da. Så i morgen skal hun få bli med. Det er greit at det er fredag også, for da er det lite undervisning, men nesten bare kos, varmlusj og quizing :) 

Skal også hente pakke fra NOKA i morgen! Noe jeg gleder meg veldig til! NAM!

Ingen kommentarer: