tirsdag 28. juni 2011

Første dag på jobb...

Ja, jeg fikk meg jo praksisplass i går, og i dag var første dag på jobb. Hvor? Jo, det skal jeg fortelle deg - på posten! Kjempeålreit plass å jobbe, og interessant. Men det skal også sies at jeg er veldig sliten også, i bein og rygg. men sånn er det når det er så uvandt for meg og stå og gå en hel dag :)

Men fikk også en telefon i dag med tilbud om jobb, vikariat minst et år frem i tid. Og det er jo da som kantineassistent. Så hva jeg skal velge aner jeg ikke enda. Om man skal følge drømmen sin og fortsette på posten, og ta deltidsstudier - eller ta jobben som det man er utdannet som, ha fast inntekt i hvert fall et år fremover og ha en stabil inntekt da. Det er ikke et lett valg, og jeg må svare i løpet av morgendagen. Den jobben er en jobb på en kantine i Fredrikstad der det er snakk om 5 timers jobbing, fra 9 til 14. Og det er jo en veldig grei tid da :) Så vi får se, når gjenstår det litt tenkting og svar på hvordan det i så fall blir med 3 ukers ferie som vi skal ha i løpet av juli da. Ja, mye å tenke på dette her.

Maja går det så bra med om dagen! Hun får så mye skryt i barnehagen, og er så flink uten bleie. Det var så lett det, og få henne til å slutte med bleia at det er helt utrolig. Men hun bruker jo fortsatt bleie om natta, og liker ikke bæsje på potta/do så hun ba om å få på bleia i går for å få bæsje. Men det kommer nok etterhvert det også :) Men selvom hun hadde bleia på tok hun den av for å tisse. Nå har jeg ei veldig sliten jente her, som skal få seg et bad og tannpuss så er det senga her ja... Hun er sliten som hun sier. Søndagen var hun forresten med min mor og stefar ut på tur, og besøke et modelltogmusem i gamlebyen, og fikk seg et lite tog hun ble så glad i at hun må sove med det i sengen og ha det med i barnehagen ( ikke i dag da). Men nå sutrer henne sånn at vi får blogges senere!

NOKA: Det går veldig greit. har enda ikke veid meg da, så venter faktisk en stund til. men klarer stort sett holde meg til hvertfall 2 måltider Noka om dagen :) *flinke meg*

Ingen kommentarer: