lørdag 18. juni 2011

Shoppingegale dager...

I går etter kurset var ferdig møtte jeg Carina og lille Ine Sofie. Vi dro på Storbyen og shoppet litt. var salg så fikk "mye" for pengene - ikke at jeg handlet så mye da. Blandt det jeg kjøpe var et brettspill som heter "når skjedde det?" som var satt ned fra 429,. til 79,. men så var det halv pris av det igjen -så det kostet bare 40kr - og det er et morsomt spill jeg har spilt hos Ronja en gang tidligere, så dette var et ganske ok kjøp ja :)

ellers så var dette det som ble med meg hjem i går;

Tre par sokker, Singlet, Topp, Capribukse og HelloKitty toalettmappe til Maja

I tillegg til denne, kjøpte jeg en ShowerGel fra HelloKitty - bare 10 kr :)

Vekse jeg har siklet på i mange uker, til kun 100,- Satt ned fra 249,-

Kule detaljer...


Nydelig fat og kubbelys :) 

Ble også kjøpt en gave eller to til den nye baby'n som ankommer vennegjengen om en måneds tid. Gleder oss veldig til og hilse på lille Carlos, altså Ronjas nr to :)

Tidligere denne uken var det også en bilulykke utenfor her. var en kjedekollisjon med tre biler. Var action i gatene her da ja. Når vi kjørte fra barnehagen inne i byen så måtte vi stoppe for to brannbiler - og når jeg da plutselig kom til kø bare 300m før vi var hjemme ble jeg litt kvalm merket jeg, for det så ut som brannbilene/ambulanse stod utenfor hos oss. Men det var altså bare en "uskyldig" kollisjon, for det gikk jo bra med alle innvolverte. Men så nysgjerrig som jeg er måtte jeg titte litt da falcken, NAF og en annen redningbil kom for å hente de tre bilene da...


Så senere den kvelden var det nok så begynte det og tordne så ille, og skal ikke legge det under en stol at jeg er redd for sånt. Jeg er livredd. Jeg blir så redd at jeg bare legger meg i senga - UNDER dyna og blir der til det er over. Etter og fått litt mangel på oksygen rett og slett så våget jeg meg ut i stua/kjøkkenet igjen - og takk og lov det var over, men da kom det jo frem den nydeligste regnbuen på himmel, jeg fikk knipset et greit ok bilde.... Morro

bare synd alle dissa stolpene er i veien ja...
Nå har jeg også startet på NOKA'n igjen, og det føles bra! Hurra! Blitt litt "slurving" de siste dagene da, men allerede på mandag er det planlagt en full NOKA uke med kun shake og barer :)

Ingen kommentarer: