onsdag 28. september 2011

En bitteliten oppdaterting...

Mange lurer sikkert på hvordan det går med dietten min... Jo ja, jeg er ikke så flink lengre. Men det er jo pga flytting og sykdom... Nå er jeg blitt syk igjen. Feber og mye infulensalignende saker. Men det er kun da en infeksjon.. Så jeg satser på og bli rimelig kjapt kvitt feber med antibiotika jeg blir nødt til å hente i morgen. Som jeg nevnte så er jeg ikke såå flink på Noka, men det skal sies at jeg bare DIGGER dietten! Jeg skal komme meg på beina igjen etter flytting med både diettering og trening (eller kall det mosjon). Om det er ønskelig kjører jeg i gang med en liten konkurranse med NOKA produkter i premie... Kommer sikkert til å gjøre det uansett. Men da altså fra egen sponsorpakke så skal jeg da premiere dere med noe spennende.

Jeg kommer sterkere tilbake! I promise, og ikke minst så kommer det vel snart noen bilder fra bursdagen til Maja :) Have fun, nå skal det flyttes!


Ingen kommentarer: