lørdag 29. oktober 2011

Barnebursdag og fin lørdag

I dag har vi virkelig hatt en veldig ålreit dag!

Det var duket for barnebursdag hos Adele i dag. Masse barn og en god del voksne. Jeg kjente vel i bunn og grunn bare Ingvild og Adele, men også Leah og hennes mamma Charlotte.

Vi ble først servert deilig pølsemat, og så etter en stund kom også kaka på bordet. En nydelig marsipankake med prinsesser på faktisk. Kjempe koselig dag med mange herlige barn. Tror også Maja har hatt det så gøy at hun har slitt seg ut.

Maja trasset (sikkert pga at hun var trøtt) i butikken, og sovnet faktisk på sofaen hjemme litt før halv seks. Litt trist, i og med at hun skulle få være lenge oppe i dag siden vi skal stille klokka i natt. Men hun ville bare sove, så kan da ikke nekte henne det. Blir spennende og se hvor tidlig hun står opp i morgen da.

I morgen skal vi til Skiptvet, til mamma og Terje. Det gleder nok Maja seg veldig til, for hun skulle nemlig til mimmi og bestefar hele tre ganger i morgen sa hun. Skal oppover fordi jeg er nødt til å få skifta dekk på bilen, så som det nærmer seg vinter og glatte veier.

Jeg sitter bare og glor på tv'n i kveld, og tror kanksje det blir tidlig kvelden jeg. Skjer ikke så mye her så noe må man jo gjøre, da kan man like godt sove. Siden Maja sikkert skal tidlig opp i morgen også. Godt jeg har tv på soverommet, så Maja ser på film når hun våkner så mamma'n kan dra seg litt.

Men vi blogges!

Ingen kommentarer: