søndag 29. januar 2012

Helgen

Da var jeg vel plassert hjemme i sofaen igjen etter en veldig koselig helg. Fredagen bare koset vi oss hjemme og lagde deilig middag. Mens i går kom mamma og Terje og hentet Maja for hun ville på besøk der, og de ville så gjerne ha henne siden det var en stund siden sist. Når Maja var dratt dro jeg på trening. Det var uvandt og trene på en lørdag, men dog deilig. Det føles så godt og trene, og denne uken har jeg klart og trene 4 av 7 dager! :)

Etter en dusj og litt småpakking så snudde jeg nesen innover mot hovedstaden, og videre til Høvik/Sandvika. Kompis Jørgen er og jobber der, så jeg dro for og besøke han da. Vi hadde en veldig koselig kveld på hotellrommet med øl, chips med dip og bra musikk. Veldig morsom kveld. Deilig og komme seg litt bort også av og til.

Siden Jørgen dro tidlig på jobb i dag, så sov jeg til 11 og fikk sovet ut litt. Godt. Også dro jeg til mamma og Terje. Der fikk vi servert nydelig middag. Det var veldig godt og se Maja igjen, selvom det bare var et døgn siden vi sa ha det.

Når vi kom hjem så bare koste vi oss med barne-tv, Løvenes konge, lek og morro. Etter kveldsmat så badet Maja, jeg skiftet på sengen hennes og så endte vi begge oppi sengen hennes med Prinsesseboka. En nydelig slutt på en fin dag! :)

Nå har jeg fri to dager til, og har ingen planer annet enn trening og husarbeid. Men vi får se hva som skjer. Blir sikkert mer blogging også :) Nå ser jeg på Ingen grenser, så vi får blogges. Gooo kveld

Ingen kommentarer: