fredag 27. januar 2012

Litt interiørbilder

Rett og slett! Så får dere se litt hvordan spise-/ stue, gang og trapp er her :)

De fineFINE lysestakene jeg fikk av Nina til jul :)


Sånn ser pianoet ut da.. Alt er mitt bortsett fra piano og lampa

Kamera er et gammelt kamera jeg fikk av morfar for maaange år siden, gammelt kamera som ikke er digitalt. Kul detalj syns nå jeg :)


Vinduet i "spisestua"

Fine gardiner, som er huseier sine. Liker spesielt godt gardinfestene om man kaller det det?!

Dødskul klokke :) Ønsker meg sånn jeg... Huseiers den også

Detalj på bilde fra IKEA - gammelt

veldig glad i krona.. den er både kul og fin!


Skjenken er husier sin, men ELSKER den!



Dette er fra over buen inn til kjøkkenet.. *liker*


Et maleri malt av min tante. Liker bildet godt. Plassert over...


denne kisten i gangen ut mot kjøkkenet. Kisten er også huseiers


Veldig koselig her se :D Spisestuen, eller den ene enden av stua da ;)



Mer fra pianoet..


Ingen kommentarer: