mandag 22. april 2013

En innholdsrik helg...

Maja har vært på besøk hos morfar Bjørn og Merete, Onkel Patrik og Onkel Nikolai i Skiptvet fra lørdag til søndag. Jeg har fått byttet til sommerdekk.. Endelig! :) OG vasket bilen.
Ble også en liten tur ut i helgen. Er så herlig når man kan bli med naboen på fest fordi man ikke har noen planer, og endre opp i en bursdagsfest... Glad jeg fikk litt alkohyler av kompis Jørgen og hadde en asti stående her. Så fikk vi hu kjære treningskompis Mariann til og kjøre oss til byen, og fikk sitte på med Jørgen som var ute med jobben hjem i en pirattaxi :P Så godt og kunne ha det moro helt gratis :)

Så når jeg skulle avgårde for hente Maja på søndagen, så oppdager jeg at det har vært innbrudd i bilen min. Typsik liksom.. Sist jeg stod parkert på gata utenfor her så ble bilen påkjørt av noen som stakk av fra det hele. Denne gangen hadde du kommet seg inn i en låst bil uten og nesten etterlate seg spor. Men de hadde rotet bra inni bilen da. Hanskerommet var tømt, og det de ikke ville ha hadde de kastet bakover i bilen. Det som sjokkerte mest var vel at den eller de som hadde vært inni bilen hadde tatt masse klær som tilhørte Maja. Hadde nettopp vært så heldig og fått av moren til Jørgen. Og en didriksonjakke hun fikk av mamma og Terje til jul... Nitrist.. Ellers var jo GPS og en del CD'er borte.. Men det som er det sykeste er vel at servicehefte til bilen er borte.. Og der stod jo selvfølgelig koden til nøkkelen.. Så jeg er jo livredd de kommer tilbake og tar hele bilen. Skremmende.
Syns det var veldig ubehagelig at noen hadde vært inni bilen min :(

Ellers så var vi i Skiptvet til sånn ca 17, og dro hjem og spiste pizza med Jørgen. Gikk en liten tur og ellers bare slappet av. Slik en søndag skal være.

I dag derimot har jeg trent Shape, vært å anmeldt innbruddet, snakket med forsikringsselskapet og fått gjort litt småtteri hjemme. Maja ble hentet halv fire, og hun så ut som en liten tiger :) De maler barna i ansiktet av og til - noe de syns er så stas. Vi har kosa oss med middag og så tok vi en tur i byen for så og avsluttet i sofaen med jordbær før leggetid... Så har da for all del fått tiden til og gå i dag.

Blir veldig spennende og se hva som skjer med forsikringen, og håper virkelig jeg får kodet om bilen min.. Redd for fremmedfolk.. Straks PH, så skal jeg lalle sengen min og gjøre meg klar til en tirsdag med trippeltrening :)  Lørdagen ser veldig spennende ut  med tre og en halv time Event Body & Mind på Sats :) Maja skal til pappa'n sin til helgen, i Oslo.. så jeg får da finne på noe - altså trening :P

Skal få målt meg litt igjen i morgen, men er ikke så veldig optimistisk.. vi får vente og se, dere kan holde dere oppdatert på siden "Fremgang" :)


Ingen kommentarer: