mandag 15. april 2013

Hei verden! i'm back :)

Jeg er tilbake! Og jeg har virkelig tenkt og ta opp bloggingen for fullt igjen! Hvertfall nå som jeg går hjemme - igjen. Jeg er arbeidssøker for øyeblikket, og har litt tid til overs i hverdagen og tenkte virkelig ta tilbake bloggen som min hobby :) Yeah...



Siden sist har det jo skjedd MASSE, men og gå i detaljer om dette kan man vel bare drømme om nå.. Men den største forandringen akkurat nå er jo at jeg har begynt og trene igjen - altså TRENE! aldri hatt så mye glede av treningen som nå, og jeg virkelig elsker det. Jeg har vel fått dilla, og har også byttet treningssenter. Så nå trener jeg på SATS, og det er bare 3 min i skritt fra leiligheten vår. Vi har jo også flyttet.. og bor nå i byen her i Sarpsborg. Har vært hektisk de siste to åra, og jeg har virkelig hatt det tøft. Livet er absolutt ingen dans på roser. Men som nevnt så finner jeg mye glede i treningen nå. og prosjekt bli "tynn" er virkelig godt påbegynt. Jeg har enda ikke gått ned så mange kilo, egentlig ingen, men derimot som har cm'ene minsket rundt mage f.eks. Kommer også til å oppdatere mye angående dette...

Jeg ønsker meg selv velkommen tilbake i bloggverden, og skal virkelig gjøre et fremskritt denne gangen. Også må vel bloggen pusses opp litt :)

Vi snakkes!

Ingen kommentarer: