onsdag 15. mai 2013

En litt tung dag...

Jeg er sta, og jeg skal trene! og gjør det.. Men tankene mine er så negative mot meg selv.. Hele tiden. Bodypumpen i dag var absolutt intet unntak. Jeg klarte ikke tenke annet enn at jeg var feit feit feit feit feit.. Slitsomt i grunn. Håper det blir bedre til jeg skal på Box i kveld med Mariann.

En opptur ble det etter trening da. Jeg gikk og kjøpte en kjole jeg har siklet etter ganske lenge nå. Og håpet den passet i str 44. Og til min store lettelse var det null stress, den passet! :)
Kan legge ut et bilde av den etterpå. Tenkte jeg skulle ha den på meg på 17. mai, på kvelden. For da er jeg bedt bort til en veldig søt venninne, eller et vennepar da. Så det gleder jeg meg til. 17. mai på dagen skal jo bunaden på, får håpe den passer da - Hehe...

Trengte bare lette litt på trykket inni meg. Nå skal jeg lage klar litt middag til etterpå tenkte jeg. Blir kyllingsalat i dag! :) Gleder meg...

Ingen kommentarer: