torsdag 31. oktober 2013

Maja har vært kreativ!



Forrige torsdag var det den internasjonale FN-dagen. Dette blir også feiret i barnehagen til Maja. Jeg har tidligere alltid vært på slike ting, og alltid alene. Så siden Majas pappa skulle hente henne i barnehagen denne torsdagen, og ha henne hele helgen, ble vi enige om at han skulle ta seg av det alene. Jeg skulle få "fri".

Men det som var koselig med det da, var jo at det produktet som Maja hadde laget og solgte til pappa, ville hun sette igjen i barnehagen til meg. så når jeg hentet henne på mandagen så fikk jo jeg den fine overraskelsen.

De hadde laget "Go' mor'n" kronblanding sammen i barnehagen. Bare se så fin den er da, og ikke minst så godt det ser ut. Passet jo meg midt i blinken da det går mye  i müsli og frokostblandinger med yoghurt til frokost.


Til og med skrevet helt selv på etiketten på glasset jo. *stolt mamma*
Og her har dere oppskriften, om noen vil prøve den ut...


Ingen kommentarer: