søndag 31. august 2008

Da var august over da...

Og høsten er her.. Blir kjøligere i været, og det er veldig digg.. Helgen har gått fort... på fredag var jeg hos mamma.. Terje jobbet natt til lørdag, så jeg holdt mamma med selskap :D Også lagde vi middag da, fiskestuing :D hehe.. Det er veldig digg.. Kvelden fortsatte med at vi så på tv, jeg spiste litt godis mamma hadde vært så snill å kjøpe også til slutt så vi på en film. Husker ikke hva den het, men den var veldig bra!!!

I dag har jeg vært på Momarkedet.. sammen med tante og onkel! :D Veldig koselig det, men Momarkedet var en TRAGEDIE!!! Rett og slett.. Ble så skuffa... Håpe det blir bedre neste år da.


Har ikke så mye og si i dag merker jeg. Men vil gjerne få nevnt at jeg er utrolig takknemlig for at jeg har hatt et par samtaler med to personer i helgen som jeg har satt utrolig pris på. Syns det er verdt å nevne det. Godt med gode mennekser som har tid til å lytte og snakke. Det går begge veier. Jeg syns jo også det er viktig å være en person som kan lytte og forstå når folk snakker med meg...


Ingen kommentarer: