torsdag 28. august 2008

"Det er jo bare en ball da..."

I dag, nei vi starter ikke der.. Vi prøver igjen.. I natt, i natt har jeg ikke sovet noen ting. Sov vel et par timer på morran i dag, og rakk så vidt å drømme en veldig artig drøm at min mor også var gravid :D hehe... Veldig artig drøm. Mens min bror var 5-6 år og skulle kjøre mamma til sykehuset - siden jeg ikke kunne kjøre da. Så han kjørte en fødende mamma til sykehuset i en Ducati-BIL!! hehe.. Artig Artig..

Så når jeg stod opp kl 10, så kom mamma et kvarter etterpå. Vi skulle nemlig vaske litt her, skifte på senga :D, få ut ute-møblene mine ut av stua, vaske vinduer og litt diverse småting. Mamma tok i et godt tak og var veldig veldig flink til å hjelpe meg!! Så all ære og kreditt til min kjære mor! -Tusen Takk, Mamma!!

Så kom mormor da, for hun hadde vært hos en venninne som også bor her nede da, mens mamma var hos meg. Så dro vi jentene til hydro og spiste hamburger - der de forresten har VERDENS beste burger!!! Videre snudde vi nesene mot butikken, nærmere bestemt kiwi i Spydeberg. Så ble jeg med mamma hjem... Ringte NAV og etterlyste noen sykepenger, men de er jo så trege så hun kunne ikke gi meg et svar, måtte ringe NAV Østfold i morgen.

Rundt klokken 15.30 kom Merete og hentet meg. Vi dro og handlet pluss at vi hentet Patrik i barnehagen da. Dro hjem og spiste deiilig grøt til middag! Diggers... Så var jo planen i dag at jeg skulle bli med å se på Baard Martin spille fotballkamp da. Så vi hastet videre opp dit. Der fikk vi selskap av Benedikte og Kristina, og etterhvert kom også Rolf-Helge og lille skjønne trollet Amailie innom for å se på kampen.

Grunnen til overskrifta i dag, var det geniale utsagnet til motstander Greåker. En spiller der klarte å lufte ut for tilhengerene og diverse mennesker på banen at "Det er jo bare en ball dah...!!!" HeHe.. Tenk å spille fotballkamp og si noe slikt da. Tenk om Beckham skulle buset ut med noe slikt da.. Eller at "det viktigste er ikke å vinne, men å delta!" HeHe.. Nei det går ikke ann.. Desverre vant Greåker 7-1 tilslutt, men jeg må virkelig si at Baard spilte en utrolig god kamp.

Har også kjøpt meg(nei feil, mamma kjøpte til meg) bringebærbladkapsler. Noe som skal hjelpe for å få litt lettere åpningsrier,sjangsen skal bli minimert for å revne under fødselen og det akn hjelpe livmora til å trekke seg raskere sammen etter fødselen. Så vi får bare håpe det hjelper da.. Skal komme tilbake til det etter fødselen ja!

Ellers så ønsker jeg alle en riktig god natt.. Jeg er nydusjet og skal hoppe i nyskifta seng etter at jeg har sett på kveldens episode av Paradise Hotel!!! God natt

Ingen kommentarer: