onsdag 27. august 2008

Ventetid...

Tiden går ikke akkurat fort om dagen.. Jeg venter og venter, og ingen baby kommer.. Er jo fortsatt litt over 3 uker igjen til termin da. Så det kan enda gå en stund.. Men jeg er så utålmodig.. Vært hos legen igjen i dag. Og for første gang ever, så kom jeg inn til henne før tiden. Utrolig, men sant - og veldig digg for min del. Ikke så mye nytt i grunn. Nå har jeg ikke vokst mer på en uke, magen er like stor. Fortsatt litt rare ting i urinen, jeg husker ikke hva det var, men er ikke protein eller blod. Så hun dama på laben satte urina mi til dyrking!! *LoL* Jeg var forresten veldig heldig i dag da. For tante og onkel kom kvart over 11 og hentet meg, og kjørte meg til toget. Så måtte jeg vente en time inne i Oslo da, før jeg hadde time. Da var jeg ikke snau, jeg kjøpte meg en vellfortjent(syns jeg da) is. Nærmere bestemt kuleis!! En kule pistasj og en kule vanilje i KJEKS!!! Mmmm.. Må unne seg litt digg i blandt :D
Enda mer heldig i dag, for det gikk jo rekordfort hos legen så jeg rakk 14toget til Askim igjen, og i tillegg så var Lene så snill og komme å hente meg på stasjonen slik at jeg slapp å gå helt hjem. Er tungt å være så høygravid se ;) Så nå er jeg hjemme igjen fra Oslo. Skal vel spise litt, se på tv og bare slappe av resten av dagen. Har litt småvondt i magen, noe jeg har hatt den siste uken litt fra og til. Murringer... Mensenvondt... Ikke bare bare liksom.. Men engelen inni meg virker å kose seg, så da er jeg også fornøyd! Har en bra dag i dag - i forhold til dagene som har gått. Jeg har vært lei, sliten og tårene har sittet veldig løst.. Men jeg trøster meg med at jeg har ei lita tulle inni meg som jeg gleder meg mer enn noe annet til å møte!!! Min lille engel - Mitt kjærlighetsbarn.. Dog ikke lagd av kjærlighet, men min kjærlighet til henne gjør henne til MITT kjærlighetsbarn!! Mer lykke finnes ei...

Ingen kommentarer: