søndag 24. august 2008

En helg forbi...

Det er søndag, og helgen er snart over.. Har vært en bra helg. Veldig koselig i grunn. På fredag skjedde det ikke så mye i grunn, bortsett fra at disse murergutta var her da. Som de har vært i noen uker nå. De vet hvertfall å bruke god tid ;) Hehe.. Men nå har jeg da fått disse ny flisene, og de har ordan de veggene med ny mur da.. Og på mandag kommer de og skal fuge, såpå tirsdag forsvinner alle utemøbler ut fra stua - Endelig!!! Noe jeg virkelig ser frem til.. Også var mamma og Terje innom her litt senere på kvelden, og så var de å kjøpte noe smågodt til meg (noe jeg rett og slett har dilla på - men helst sure ting).
Så det ble godis-kos på fredagskvelden.

Ja, over til resten av helgen igjen. I går dro jeg til pappa da.. Merete kom å hentet meg, og så forteller hun hva vi skulle ha til middag. Jeg braste ut i latter til hundre! For vi skulle ha fiskestuing med terteskjell. Og det som var så morsomt med det, var at når mamma var hos meg på fredag så snakket jeg med mamma om at det var så lenge siden vi hadde spist det, og at jeg var så keen på det! Også kommer Merete og sier det DAGEN ETTERPÅ!!! HeHe.. Så sprøtt! Men uansett - det var superdigg! Etter vi hadde spist så kom Rolf-Helge og lille Amalie innom... Var der en bitteliten tur.. Så skulle jo Anders sette ut båten sin på vannet for å teste ny motor da. Så alle sammen dro ned på Glennetangen og så på det. Artig, for den gikk jo så fort da..
Så dro vi hjem og koste oss med litt chips og bonaqua :P De andre drakk cola da.. Så ble jeg over til i dag da..

Ble vekket av Patrik i dag.. Det var frokost, så vi måtte stå opp.. Etter frokost ble jeg kjørt av Merete igjen opp til mamma en tur. De lagde lapskaus, og jeg fikk så klart meg litt hjem! Heldige meg sier jeg, for den var veeldig god! Jeg og mamma snakka litt om litt av hvert, noe jeg setter utrolig pris på. At jeg kan snakke med henne om alt vi kan snakke om.. Hun er den som forstår meg, og hun støtter meg uansett. Hva skulle vel jeg gjort uten henne, tenker jeg!?

Ble kjørt hjem i 4tiden, men var først innom showtime. Mamma leide en film til meg. Så den skal jeg straks sette meg ned å nyte sammen med en pakke sjokoringer! :D
Men det var min helg.. Den har vært veldig bra.. Men enda ikke kommet ut noen baby.. Vi går bare å venter på henne.. Klarer vel knapt å si hvor mye jeg gleder meg.. Det er helt vanvittig!

Men håper alle har hatt en bra helg, kost seg og ledd mye!! For det er viktig. En god latter forlenger som oftes livet har jeg hørt ;)

Ingen kommentarer: