mandag 8. september 2008

En helg med mamma <3

I helgen har jeg vært sammen med mamma hele helgen. På fredag kom mamma til meg litt før kl. 18 og så dro vi å handlet litt, pluss at vi var innom Showtime og lånte to filmer. Terje jobber om natten, derfor pleier jeg å være hos mamma noen ganger han jobber. Men denne gangen skulle mamma sove hos meg da. Veldig koselig! Vi bestilte oss pizza fra Slitu Pizza og koste oss med filmene. Filmene var veldig bra forresten. Den ene var en film som het "Montana Sky" og den andre var en "If Only"!! To filmer jeg lett kan anbefalle til andre. Helst jenter kanskje.. Litt typisk jentefilmer.. Fikk pratet en del, og fikk også med oss hotel cæsar da så klart og så så vi andre del av "Showgirls".

På lørdag bestemte jeg meg for å bli med til mamma, for å bli til søndag. Terje lagde god middag til oss, og jeg koste meg veldig. Når Terje dro på jobb så jeg og mamma enda en film. Det var en film med Lindsay Lohan "Georgia Rules" Den var veldig bra den også faktisk..

Men det jeg skulle si var at jeg har hatt en veldi veldig fin helg, og setter stor pris på all den tiden jeg og mamma tilbringer sammen. Jeg liker veldig godt å være med mamma. Og vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Jeg er veldig glad i mamma! ;D Glad mamma skal være med på fødselen. Det skal Nina også da! Forresten så skal Nina kjøre opp i dag, så jeg håper hun ringer etterpå og sier at hun har lappen. Eller kanskje bedre at hun kommer kjørende ned hit. Hun driver faktisk og kjører nå hun. Så jeg sender en liten tanken til henne...

Har også vært hos jordmor på helsestasjonen i dag da. Utrolig koselig dame.. Var jo første gangen jeg var der i dag. Men blir nok flere turer dit når Maja er født..

Ingen kommentarer: