torsdag 25. september 2008

Maja Celine 10 dager gammel


Tenkt at tiden går så fort - allerede 10 dager! I dag har vi kose-oss-hjemme dag :D Maja ligger på sofaen og sover, etter et godt måltid. I går var vi ute og farta mye. På tirsdagskvelden kom mamma hit, og sov over til i går. Velig koselig. På morran lå vi alle tre i senga og bare hadde det som kalles god Kvalitetstid. 3 generasjoner under samme tak. Så stod vi opp, ordnet oss, mammahjalp meg med litt klær og passet på Maja mens jeg fikk dusjet. Jeg lagde frokost til oss. Så tok vi bussen opp til byen, var på apoteket og NAV. Også besøkte tante Toril på jobb før vi gikk på shopping på AskimTorget. Fikk kjøpt "boken om meg" til Maja, og en fin bursdagsgave til Nina. Så spiste vi lunsj på Le Café, og mens vi var der kom Terje. Gikk opp til Tante og var der en stund. Maja fikk mat og så gikk vi hjem.
Rundt kl.5 kom Merete og Marianne og hentet oss. Vi skulle på besøk til pappa. Han er så herlig med Maja.. Blitt litt tullete bestefar med grå hår og greier! *smiler* De bestilte pizza til middag, siden de driver og pusser opp kjøkkenet og for tiden er uten kjøkken. Var koselig og tilbringe litt tid der ute ja. Fikk også hilste på "liksoms-oldeforeldrene" til Maja.. Også fikk Maja en kjempefin håndmalt gyngestol i tre av Rolf og Iselin. Utrolig koselig det da...
Så har jeg pratet med Katrine i dag, og jeg gleder meg bare mer og mer til de kommer på ferie hit. Nå er billettene bestilt - så dkommer på besøk onsdag 7. okt og blir til mandag igjen da... Skal bli gøy og se lille Ina igjen. Er tross alt noen måneder siden jeg var der oppe sist. Da var jeg gravid ja, men det syntes jo ikke.. HiHi.. Og nå er lille trollet ute allerede... Tiden går som sagt veldig fort...

Ingen kommentarer: