søndag 14. september 2008

Qui vivra verra..

Den som lever får se.. Slik er det bare.. Helgen har vært utrolig stille, og jeg går i grunn bare å venter på at noe skal skje. Litt utålmodig tror jeg. Men hun kommer når hun vil.

Fikk vært på DVD-salget på fredag da. Fant meg 15 filmer. Veldig fornøyd med det. Så på to av de i går, for da var Carina her på besøk :D Utrolig koselig å se henne igjen -for tro det eller ei men vi har ikke sett hverandre siden nyttårsaften. Så det var på tide.

På fredagen fikk jeg også fryseren hit da. Som jeg har fått av en veldig snill fetter av meg. Så i morgen kommer mamma, og skal hjelpe meg med å vaske den. Så vi får putta litt mat oppi der snart. Også greit å få den igang før Maja kommer også. Skal jo prøve å pumpe meg og fryse en del melk. Så blir spennende å se hvordan det går.

Bestilte meg ny CD i går :D Maria Mena's nye CD.. Gleder meg til den kommer! Trenger litt musikk nå. Også kjøpte jeg med en film jeg har lett etter en stund. Så blir bra når de dukker op i posten her snart. Men jeg får få ræva i gir, for jeg skal støvsuge litt her og brette litt klær :D Før jeg skal hoppe i dusjen.. Veldig glad i dusjen om dagen ja..

Håper alle blogglesere har det bra! Ha en fin søndag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

15 nye filmer ja. haha. da har du en del å se på fremover! :D :D

klem